Regulamin

O nas


1. Ombroj Sp. z o.o. („my”, „nas”, „nasz”) oferuje swoje produkty za 
pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się w 
domenie bebokinafali.pl („Sklep”).

2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez (klientów przeglądających 
zawartość Sklepu lub składających zamówienia w naszym Sklepie, składania 
zamówień na oferowane przez nas produkty oraz warunki ich dostawy lub ich 
reklamowania. Możesz pobrać treść Regulaminu w formacie PDF klikając tutaj. 
W celu otwarcia pliku PDF potrzebujesz bezpłatnego programu Adobe Reader 
(dostępnego na stronie www.adobe.pl) lub innego, podobnego programu, który 
otwiera pliki w formacie PDF. Treść Regulaminu możesz również pobrać lub 
wydrukować korzystając ze zwykłych funkcji swojej przeglądarki internetowej. 

3. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować możesz to uczynić: 
    – telefonicznie pod numerem: 505965250
    – poprzez e-mail: biuro@bebokinafali.pl
Poniżej znajdziesz pełne dane adresowe oraz rejestrowe naszej firmy: 
Ombroj Sp. z o.o.
41-902 Bytom Żołnierza Polskiego 7/8
NIP: 6263052463

4. Składając zamówienie i/lub zakładając konto w naszym Sklepie konieczne jest 
akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności (której treść 
możesz sprawdzić tutaj). Zapoznaj się z ich treścią i w przypadku gdy nie 
akceptujesz Regulaminu lub Polityki Prywatności. nie dokonuj zakupu naszych 
produktów w Sklepie. 

5. Obecna wersja regulaminu: 1/2023 z dnia 01 stycznia 2023 roku. 

6. Ze sklepu mogą korzystać osoby, będące zarówno konsumentami, jak i 
przedsiębiorcy. Konsument to osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą 
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub 
zawodową lub osoba fizyczna prowadząca zawierająca umowę bezpośrednio 
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie 
posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z 
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego 
na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności 
Gospodarczej. Natomiast przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna lub 
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje 
zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub 
zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej 
działalnością gospodarczą lub zawodową.


Sprzedawane przez nas produkty


1. Wszystkie produkty oferowane za pośrednictwem Sklepu są nowe oraz wolne od 
wad.


Założenie konta w Sklepie


1. Nabycie oferowanych przez nas produktów wymaga założenia konta w Sklepie 
albo podania danych osobowych oraz danych dot. adresu dostawy przy zakupie 
danego produktu. Założenie konta skraca jednak proces zamawiania a ponadto 
wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu 
kolejnego zamówienia. 

2. Założenie konta jest bezpłatne i wymaga podania adresu e-mail oraz 
ustanowienia hasła do konta. Zakładając konto zobowiązujesz się dostarczyć 
pełne i aktualne informacje o sobie. 

3. Jeżeli jesteś jest konsumentem, wówczas przysługuje Tobie prawo odstąpienia 
od umowy o założenie konta, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia 
jego założenia. Stosowne oświadczenie możesz wysłać drogą za pośrednictwem 
poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 rozdziału „O nas”.

4. Nie możesz przenieść uprawnień do swojego konta utworzonego w Sklepie na 
nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Powinieneś 
chronić bezpieczeństwo swojego konta oraz zabezpieczającego je hasła, nie 
powinieneś udostępniać nikomu hasła do konta w Sklepie.

5. Bez uszczerbku dla prawa odstąpienia, o którym mowa w ust. 3 masz możliwość 
w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu 
jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez samodzielne jego usunięcie w opcjach 
konta lub wysłanie stosownego żądania do nas w szczególności za 
pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 
rozdziału „O nas”. 

6. Możesz zarejestrować się w naszym Sklepie oraz nabywać oferowane produkty 
jeżeli posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (jesteś pełnoletni). Jeżeli 
jesteś osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, możesz 
nabywać produkty dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody rodzica, opiekuna lub 
przedstawiciela ustawowego. 

7. Jeżeli działasz w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu, 
powinieneś być uprawniony do korzystania ze Sklepu oraz do działania w ich 
imieniu. 

8. Konto w Sklepie umożliwia w szczególności: 
    a. dokonanie zakupów produktów;
    b. wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie swoich danych, w tym adresów 
        dostawy, numerów kontaktowych oraz danych do faktury, oraz 
        preferowanej formę płatności;
    c. przeglądanie historii zakupów złożonych w Sklepie.


Składanie zamówień


1. Kliknięcie przycisku „Potwierdź” powoduje złożenie 
wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie 
zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po jego dokonaniu przez 
Ciebie w Sklepie. Potwierdzenie zawiera co najmniej nasze oświadczenia o 
otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie 
zawarcia umowy. Z chwilą otrzymania przez Ciebie powyższej wiadomości e-mail 
między nami zostaje zawarta umowa sprzedaży.

2. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie 
produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy 
uiszczoną przez Ciebie cenę. Jeżeli taka będzie Twoja wola, możemy także 
zmienić zamówienie, dostarczając Ci inny, wybrany przez Ciebie produkt i 
dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej. Zamówione 
produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny. 

3. Zamówienia realizujemy na terenie Polski/na terenie Wybranych krajów Unii 
Europejskiej – dostępność dostawy na dane terytorium możesz każdorazowo 
sprawdzić w opcjach dostawy na stronie Sklepu. 

4. Zamówione produkty będą dostarczane do Ciebie za pośrednictwem dostawcy 
na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku podania terminu 
dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od 
poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 

5. Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie 
podawane przez nas ceny produktów są cenami brutto zawierającymi podatek 
VAT. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą 
własnością. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Ciebie składa się 
cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i 
usługi pocztowe), o której jesteś informowany na stronach Sklepu w trakcie 
składania zamówienia. 

6. Sklep nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny w oparciu o 
zautomatyzowane podejmowanie decyzji. 

7. Składając zamówienie będziesz mógł wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji 
dostawy. Zostaniesz również poinformowany o jej koszcie przed złożeniem 
zamówienia. 

8. W naszym Sklepie oferujemy, następujące rodzaje 
płatności: 
Płacę online PayU, 
Przelew na konto bankowe (Nest Bank 95 1870 1045 2078 1075 3988 0002)

9. Szczegółowe informacje akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie 
Sklepu. 

10.Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane 
przez Ciebie do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty 
przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego 
dokonano przelewu. 

11.Zobacz naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji na temat 
bezpieczeństwa karty kredytowej. 

12.Faktura dotycząca nabytych produktów Sklepie jest przesyłana wraz z 
produktem, albo za Twoją zgodą w formie elektronicznej na podany adres e-mail. 
W celu otrzymania faktury VAT powinieneś zadeklarować, że produkt jest 
nabywany przez Ciebie jako przedsiębiorcy w momencie składania zamówienia. 
Zgłoszenie powyższej deklaracji następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego 
pola w formularzu zamówienia, przed złożeniem zamówienia oraz podania 
danych do faktury.

13.Na stronie Sklepu masz możliwość wystawienia opinii za zakupiony produkt, 
jednak nie weryfikujemy rzetelności i prawdziwości wystawionych opinii.


Realizacja zamówień i dostaw

1. Dostawa zamówionego towaru następuje w terminie do 7 dni od daty zakup
95% zamówień realizujemy w 24 h.

2. Przeysłki realizujemy na pośrednictwem firm kurierskich.

3.  Ze względu na zróżnicowane wymiary i wagi produktów, koszt wysyłki obliczony 
automatycznie przez system może być nieprawidłowy. Dlatego też zastrzegamy sobie prawo do 
ponownej kalkulacji kosztów przesyłki przez co jej wartość 
może ulec zmianie. O ponownej kalkulacji zostaną Państwo poinformowani.


Prawa własności intelektualnej


1. Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie 
odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się 
dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów 
były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym. 

2. Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa 
własności intelektualnej do nazwy, znaków produktowych, domeny, formy, 
grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich 
kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych 
partnerów handlowych.


Przesłane informacje


1. Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników 
Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o 
jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas 
niezwłocznie o tym poinformować wysyłając e-maila na adres podany na wstępie 
Regulaminu. 

2. Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz 
innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia 
niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje 
bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek 
odpowiedzialność.


Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu


1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem 
teleinformatycznym Sklepu są następujące: 
    a. Dostęp do urządzenia połączonego z siecią Internet; 
    b. Przeglądarka internetowa; 
    c. Adres e-mail.


Odstąpienie od umowy


1. Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy 
sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania 
przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym Ty (lub wskazana 
przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w 
posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz 
powiadomienie przed jego upływem. 

2. Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia 
woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila). Możesz użyć w tym 
celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się tutaj. 

3. Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później 
niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy 
Ci wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem 
kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez 
Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas 
sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez 
Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy 
inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Ciebie z żadnymi kosztami. 

4. Jeśli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Ciebie na skutek 
otrzymanego oświadczenia o odstąpieniu, możemy wstrzymać się z dokonaniem 
zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy 
przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany,w zależności od tego, 
które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam na swój koszt niezwłocznie przez 
wybranego przez Ciebie operatora lub przewoźnika zgodnie z ich cennikami, 
jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o 
odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa 
się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni. 

6. Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu, 
wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do 
stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu. 

7. W niektórych przypadkach nie będzie przysługiwać Ci prawo odstąpienia od 
zawartej umowy. Są to w szczególności następujące sytuacje: 
    a. w której przedmiotem umowy jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym 
        opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze 
        względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli 
        opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 
    b. w której przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu, ze 
        względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi 
        rzeczami, 
    c. w której przedmiotem umowy są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo 
        programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, 
        jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Procedura reklamacji


1. Sprzedający jest odpowiedzialny względem konsumenta, za niezgodność 
produktu z umową.

2. W razie niezgodności produktu z umową konsument może żądać: 
    a. naprawy produktu lub 
    b. wymiany produktu. 

3. Jeżeli doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez 
konsumenta jest niemożliwy albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla 
Sprzedawcy, Sprzedawca może: 
    a. wymienić produkt, gdy konsument żądał naprawy, lub 
    b. naprawić produkt, gdy konsument żądał wymiany. 

4. Jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów 
dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z 
umową, a konsument może zgłosić żądanie obniżenia cena albo zwrotu ceny. 

5. W razie stwierdzenia niezgodności produktu z umową, konsument może żądać 
obniżenia cena albo zwrotu ceny z powodu odstąpienia od umowy, jeżeli: 
    a. Sprzedawca odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z umową; 
    b. Sprzedawca nie doprowadził produktu do zgodności z umową; 
    c. brak zgodności produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca 
        próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową; 
    d. brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia 
        obniżenie ceny albo zwrot ceny z powodu odstąpienie od umowy bez 
        uprzedniego skorzystania ze środków ochrony dot. wymiany lub 
        naprawienia produktu; 
    e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie 
        doprowadzi on produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub 
        bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. 

6. Sprzedawca odpowiada za niezgodność produktu z umową, która istniała w 
chwili dostarczenia produktu i została ujawniona w ciągu dwóch lat od chwili 
dostarczenia produktu, chyba że termin przydatności do użycia jest dłuższy. 

7. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność produktu z umową, jeśli konsument, 
najpóźniej w chwili zawarcia umowy dostał wyraźną informację o tym, że 
nabywany produkt jest niepełnowartościowy (np. produkt z uszkodzeniem, 
zabrudzeniem, etc.) zaakceptował brak konkretnej cechy produktu. 

8. Jeżeli usługa prowadzenia konta są niezgodne z umową, konsument może żądać 
doprowadzenia do ich zgodności z umową.

9. W reklamacji należy zawrzeć w szczególności opis ujawnionej niezgodności, 
okoliczności oraz datę jej wystąpienia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub 
informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się 
do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamację 
konsumenta z tytułu niezgodności produktu lub usługi prowadzenia konta z 
umową rozpatrzymy jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż 
14 dni.

10.W przypadku reklamacji, która nie dotyczy realizacji praw związanych z 
niezgodnością produktu z umową należy zawrzeć opisać podstawę reklamacji 
oraz okoliczności zdarzenia i jego datę. W tym przypadku rozpatrzymy 
reklamację konsumenta w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej 
otrzymania.

11.Reklamację możesz przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na 
adresy i numery wskazane na początku Regulaminu.

12.Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego 
konta w Sklepie lub poprzez podany przez Ciebie e-mail, a jeżeli te dane nie będą 
nam znane – pisemnie na podany adres kontaktowy.

13.Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną 
przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na 
jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.

14.W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, 
możesz reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień 
wynikających z udzielonej gwarancji – w tym wypadku będziesz reklamował 
produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my 
będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.


Zmiana regulaminu


1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z 
dniem wskazanym przez nas, jednak nie wcześniej niż w terminie 14 dni od dnia 
udostępnienia jednolitego tekstu Regulaminu w Sklepie. Wszystkie zamówienia 
przyjęte przez nas do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu 
są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania 
przez Ciebie zamówienia. Nowy Regulamin będzie publikowany na stronie 
internetowej Sklepu. 

2. W zakresie usługi prowadzenia Twojego konta w Sklepie, zmiana Regulaminu 
może nastąpić w przypadku: 
    a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub wydania 
        orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony 
        organ władzy publicznej, mającego wpływ na treść regulaminu i 
        skutkującego koniecznością jego zmiany, 
    b. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Sklepu, 
    c. zapobiegania naruszeniom regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom; 
    d. usunięcia niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących 
        treści regulaminu, a także zmian naszych danych firmowych.


O zmianie regulaminu zostaniesz poinformowany niezwłocznie na adres email 
podany w czasie rejestracji konta, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed 
wejściem w życie zmienionego regulaminu. Jeżeli nie akceptujesz nowej treści 
Regulaminu możesz wypowiedzieć łączącą Cię z nami umowę o prowadzenie 
konta w Sklepie usługi poprzez samodzielne usunięcie konta w Sklepie lub 
wysłanie stosownego żądania do nas w szczególności za pośrednictwem poczty 
elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 rozdziału “O nas”. Zmiana 
postanowień Regulaminu nie ma wpływu na warunki umów lub zakładania kont 
zawartych przed dniem ich wejścia w życie.


Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów. 


1. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, Zasady 
korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia 
roszczeń możesz sprawdzić pod 
adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenc
kich.php. 

2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt 
kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres 
pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest 
między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących 
pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 

3. Przykładowo, przysługują Ci następujące możliwości skorzystania z 
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
    a. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu 
        konsumenckiego (więcej informacji na 
        stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); 
    b. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego 
        inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspekcji 
        handlowej); 
    c. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji 
        społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów 
        (m.in. Federacja Konsumentów, Sproduktzyszenie Konsumentów 
        Polskich). 

4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma 
internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i 
przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi 
interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej 
obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego 
rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z 
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej 
informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu 
Ochrony Konkurencji i 
Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.ph
p).

Shopping Cart